Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 23.4.2020 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Tyyki Design y-tunnus 1858978-1 . Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.tyyki.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron
  • laskun loppusumman
  • tilauksen tiedot

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimitamme tilaukset postin kautta. Toimituskulut lisätään tilauksen hintaan. Toimituskulut ovat 3,90 € (kirje) tai 9,90 € (paketti). Yli 70 euron tilauksiin ilmaiset toimituskulut.

Peruutusehdot

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa kauppa 14 vrk kuluessa joko suullisesti tai kirjallisesti ilmoittamalla. Alta löytyvät yhteystiedot. Tuote on lähetettävä palautuksena 14 vrk:n sisällä peruutuksesta.

Tyyki Designilla on oikeus olla palauttamatta tuotteen hintaa kokonaan tai osittain, jos tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa tai siitä puuttuu sen mukana toimitettua materiaalia. Tee peruuttamisilmoitus suullisesti tai kirjallisesti sähköpostilla alla olevaan osoitteeseen. Myyntikelvottomana palautetusta tuotteesta emme palauta rahoja. Myyntikelvottomaksi tuotteeksi katsotaan muut kuin alkuperäis- eli myyntikuntoiset tuotteet. Voimme postittaa tilauksen takaisin postikuluja vastaan.

Räätälöidyillä tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Hygieniasyistä korvakoruja ei voi palauttaa.

Asiakaspalautus on asiakkaalle maksuton Suomessa. Muista maista tulevat palautukset maksaa asiakas ja lähetyksen hintaa ei hyvitetä. Jos kyseessä on koko lähetyksen palauttaminen Suomessa, niin palautamme myös alkuperäisen asiakkaalta perityn postimaksun. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Tyyki Designille on tärkeää, että tuote on virheetön ja kestävä. Noudata tuotteen pesu- ja käyttöohjeita. Jos kuitenkin havaitset tuotteessa virheen niin olethan yhteydessä meihin.

tyyki@tyyki.fi
+358 40 727 4948

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana,  ota yhteyttä postin kuljetukseen sekä Tyyki Designiin. Vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen tyyki@tyyki.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Tyyki Design käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle. Tilauksentekijä antaa suostumuksen tietojen tallentamiseen ja niiden käsittelyyn Tyyki Designin asiakasrekisteriin henkilötietolain mukaisesti.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja hyväksyttävä toimitusehdot.

Verkkokaupan maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Voit tutustua tarkemmin ehtoihin Checkout Finlandin kotisivuilla